Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Ο Μάκης Αϊβάζογλου παρουσιάζει το δίσκο του «Λαμπυρίδα» στην ΟΔΟ ΟΝΕΙΡΩΝ

Ο Φλωρινιώτης τραγουδοποιός και τραγουδιστής Μάκης Αϊβάζογλου παρουσιάζει το δίσκο του ( cd) με τον τίτλο «Λαμπυρίδα» στην ΟΔΟ ΟΝΕΙΡΩΝ το Σάββατο 16 Απριλίου, ώρα 9.00 μμ.
Ο δίσκος έχει  έντονο το Φλωρινιώτικο χρώμα καθότι συμμετέχουν οι Φλωρινιώτες: Μαρία Θωίδου (τραγούδι), ο Στόικος Παντελής ( τρομπέτα)  καθώς και η στιχουργός Μάγδα Μιχαηλίδου-Άουαντ.
Όπως λέει ο ίδιος ο δημιουργός, κάθε εμφάνιση στην πατρίδα του είναι ιδιαίτερη. Η Φλώρινα τον έθρεψε και τον ενέπνευσε! Είναι η πόλη των αγαπημένων του ήχων, χρωμάτων και αρωμάτων! Η πόλη των αγαπημένων του ανθρώπων!
Επ’ευκαιρία της κυκλοφορίας της δουλειάς του,καλεί τους φίλους σε μια γιορτή όπου θα συμμετέχουν Φλωρινιώτες καλλιτέχνες.

Φιλικά συμμετέχουν οι μουσικοί-τραγουδιστές:
Βασίλης Δόντσιος,Billie Isak ,Θανάσης Βογιατζής ,Κλήμης Ρέμπελος,Λαέρτης Κούλης ,Μαρία Θωίδου, Στέλιος Αβραμίδης,Στέλιος Δόντσιος, Τάσος Βαλκάνης, Χριστιάνα Τσουμίτα

Παρουσιάζουν:
Γιάννης Γαβριηλίδης 
Έφη Κηπουροπούλου   (Φιλόλογος) 
Ζήσης Μπάρδας (Σύλλογος φίλων μουσικής «Ερωδιός»)  
Λάζαρος Γλούφτσης (Στιχουργός-ραδιοφωνικός παραγωγός




Σάββατο 16 Απριλίου ώρα 9.00 μμ.
Μάκης Αϊβάζογλου
Λαμπυρίδα
Παρουσίαση δίσκου


Φτάσαμε…!

Ήταν ένα μαγικό ταξίδι!Μουσικοί,τραγουδιστές,ηχολήπτες,φίλοι!
Άλλοι ήρθαν σπίτι μου και γράψαμε με καφέ και κουλουράκι,άλλοι στο ζεστό studioPOLYTROPON
Οι ενορχηστρώσεις ξεκίνησαν από μένα αλλά πολλές φορές οι μουσικοί πήγαν τα τραγούδια σε απρόβλεπτα και ομορφότερα μέρη απ’ότιφανταζόμουνα.Ιδιαίτερα ο Θάνος Γκιουλετζής με τα βιολιά του, ο Θανάσης Μπιλιλής αλλά και ο Μανόλης Ανδρουλιδάκης με τις κιθάρες του. Ο Παντελής ο Στόικος μου ’βγαλε όλη τη jazz Φλώρινα από μέσα μου! Ο Δημήτρης ο Γουμπερίτσης σύντροφος και σύμβουλος από κοντά αλλά και ο γκουρού του ρυθμού Νίκος Ψοφογιώργος.Ο Φίλιππος Κωσταβέλης πλάκα πλάκαμ΄εκανε…τζαζίστα ενώ για το… rock κομμάτι μου φρόντισαν ο Νίκος Δημακίδης και ο Θωμάς Κωστούλας.Η Ηλέκτρα με πήγε στο Βarok με τη violadagamba και τον εκπληκτικό διάλογό της με τη Μαρία στο «Φύσα τρελέ βοριά».Ο αρχαιότερος συμπαίκτης μου στην κιθάρα ο Γιώργος Ταμκατζόγλου με πήγε στις παλιές αυλές των σπιτιών μας όπου ξενυχτούσαμε με μουσική και παρέα.Ο Γιάννης Πολυμενέρης με το Μπιλιλή και τον ηχολήπτη Γιάννη Τσαμπάζη ήταν οι νονοί μου στο βάπτισμα του studio.
Το τραγούδι «Εγώ θα είμαι εδώ»,αλήθεια, το φαντάστηκα και το ‘γραψα για τη φωνή του Αργύρη Μπακιρτζή του αγαπημένου μου βάρδου που με τίμησε τραγουδώντας το
Η Μαρία Θωίδου άλλη μια φορά με πέταξε με τα φτερά του τραγουδιού της…...!
ΗΑννέτα Σταμπουλίδου σα μικρή νεράιδα πετούσε από δω κι από κει με τη φωνούλα της ανάμεσα στα τραγούδια!
Δυστυχώς στίχους δεν καταφέρνω να γράψω.Τι ευτυχία όμως που συνάντησα ανθρώπους που έδωσαν λόγο στη μουσική μου και αντίστροφα.Τι τέλεια συναναστροφή και συνεύρεση!Ο Περικλής Κυπραίος,αληθινήλαμπυρίδα,ο Βασίλης Γιαννιώτης,ο Ηρακλής Κριεζής! Αρώματα γυναικών:Βίκυ,Ιώ,Μάγδα,Φροσύνη!
Ο συνθέτης Γιώργος Καζαντζής.Μια φιλία από τα χρόνια του στρατού.Ο δάσκαλός μου σε μυστικά έμπνευσης,σύνθεσης,ηχογράφησης μα πιο πολύ ψυχής!
Η μουσική θέλει… δύο.Τους μουσικούς και τους ακροατές.Και τα δύο θέλουν τέχνη και ταλέντο.Εμείςπαίξαμε!Σειράσας.Εύχομαι να σας αρέσει.Ανναι,τα ξαναλέμε.
Μάκης Αϊβάζογλου

Κάθε εμφάνισή μου στην πατρίδα μου τη Φλώρινα είναι ιδιαίτερη!Είναι η πόλη που με έθρεψε και με ενέπνευσε!Η πόλη των αγαπημένων μου χρωμάτων,ήχων,αρωμάτων!Των αγαπημένων μου ανθρώπων! Με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του cdσας καλώ σε μια μικρή γιορτή στην ΟΔΟ ΟΝΕΙΡΩΝ με τη συμμετοχή Φλωριναίωνκαλλιτεχνών!Το Σάββατο 16 Απριλίου ώρα 9.00 μμ.



Σήμερα η συνάντηση στον «Καραγκιόζη»

Υπενθυμίζουμε στα μέλη του Συλλόγου, ότι σήμερα το βράδυ στην ταβέρνα «Ο Καραγκιόζης» θα έχουμε συγκέντρωση, όπου θα συζητήσουμε για τα τρέχοντας θέματα και φυσικά θα τραγουδήσουμε! Όσοι πιστοί προσέλθετε…





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου